מרחב פעילות ומשחקים אימרסיבי אינטראקטיבי

המרחב מדגם "טוטאלי אימרסיב" משלב את המשתמשים בחווית אינטראקטיבית בעולם הטכנולוגי כחלק אינטגרלי במשחק. בחוויה זו המשתמשים נמצאים במרכז הפעולה ומשתלבים בה באופן מעורר תנועה בסביבות מרובות תרחישים

 

שימושים נפוצים:

פעילות ומשחק: השימוש הנפוץ ביותר במרחבי הפעילות והמשחקים אימרסיביים אינטראקטיביים הוא עבור משחקים בהם המשתמש פעיל בתוך החדר הוא מונע לפעולה תוך שימוש בשלל אפשרויות סנסוריות המגרות את השתתפותו במשחק.

חינוך והדרכה: היכולת לעשות שימוש במרחב האימרסיבי והאינטראקטיבי גורמת ללומדים לשתף פעולה ולהתחבר ליידע בצורה מושרשת תוך כדי הנעה ומשחק. למשל, סימולציות ומשחקים במרחבי פעילות מאפשרים לתלמידים ללמוד בדרך דינאמית את כל הנושאים הנלמדים בבית הספר, וגם לעסוק בלמידה מבוססת מחקר.

תערוכות ואמנות: בחללים ובגלריות, ניתן ליצור חוויות אמנותיות אימרסיביות ואינטראקטיביות שונות באמצעות טכנולוגיות כמו מציאות מדומה ומציאות רבודה המאפשרות לצופים להיות חלק מן היצירה האמנותית תוך שילוב של תנועתיות במרחב ובחלל.

רפואה וטיפול: משחקים אינטראקטיביים אימרסיביים פורצים דרך בשימוש בבתי החולים, וזאת כדי לשפר את תהליכי השיקום ואת תהליכי הטיפול. השימוש במרחבים אלה נמצא יעיל מאוד בשלל מחלקות ובמיוחד במחלקות הילדים, הוא הופך את חווית הביקור אצל הרופא לידידותית יותר, וגם יעיל בטיפול במבוגרים ובבעלי קשיים מוטוריים, עוזר בעבודה על מוטוריקה בכל הגוף.

במרחב האימרסיבי אינטראקטיבי "טוטאלי אימרסיב", המשתמשים פעילים בחוויה המשלבת אותם בצורה משחקית. הם משתלבים בתהליכים המעודדים תנועה, חקר ואינטראקציה עם הסביבה.